środa, 30 października 2013

Szczęśliwy dzień

Hej
Wstałam dzisiaj rano z myślą to juz dziś a chodziło mi o wyniki w konkursie na redaktorkę top model (pislam o tym w którymś z poprzednich postów) Srawdziłam jeszczę przed szkołą ale jeszcze nie było wyników. W szkole nie mogłam się doczekać kiedy wrócę do domu. Naszczescie mialam tylko dzisiaj 5 lekcji i szybko minęły.Dzień zaczął się dość dobrze bo na pierwszej lekcji dostałam juz 5 ;) potem jakoś tak doszło ze na koniec miałam trzy 5 i 4+. Śmiałam sie że to cos przepowiada xd. Wreszcie wróciłam do domu odrazu wszystko rzuciłam i patrzyłam na wyniki. Nie mogłam uwierzyć udało mi się! Dzień naprawde jeden z lepszych :)

To wyniki:
Witam wszystkich.

Decyzja była jak zawsze trudna, bo wszystkie projektujecie pięknie.
Brałam pod uwagę więc nie tylko samo projektowanie, ale też jakość zdjęć, a przede wszystkim przydatność opisów, w sensie ich szczegółowość, a także doświadczenie w prowadzeniu bloga. Te osoby, które nie zostały tym razem wybrane, niech nie tracą nadziei, za jakiś czas znowu ogłoszę casting na redaktorki Smile

Redaktorki oficjalnego bloga TOPModel:
maja2001
dampirka1310
k@rolin@66
frankiesteinMH
oliwiawera2001
lady marcelka
Agata designer
npanka
projektantka008


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz