niedziela, 27 października 2013

Nabór redaktorek na blogu top-model

Hej
Weekend się juz kończy jutro znowu szkoła :( jak wam zleciał weekend? Bo u mnie dosc nudno wczoraj byłam na urodzinach mojej małej kuzynki a dzisiaj rysuje prace na konkursy bo ostatnio dość dużo ogłosili z tm, ll oraz kilka szkolnych. 
Niedawno także admin ogłosił że poszukuje redaktorek na oficjalnego bloga top-model do działu szkoły rysowania dlatego dodałam kilka szkół i wysłałam mailem link do mojego bloga. Widać że  duzo osób jest tym zainteresowane i jest duża konkurencja  pewnie mam małe szanse ale warto próbować. Teraz czekamy na wyniki bo w piątek był ostateczny termin a tak myśle że w tym tygodniu będą wyniki.
a tu informacja od admina:
 
 
 
To narazie na tyle czekam z niecierpliwościa na wyniki pa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz