wtorek, 15 października 2013

Nowa gazeta top-model

Hej
Przepraszam was że tak długoo nie pisałam ale miałam problemy z internetem myśle że już nie będzie takich długich przerw.
Dobra to przejdzmy do tematu dzisiaj kupiłam sobie nową gazete Top model.
Projektantką miesiąca została Truskawkaaa15 gratulacje!

Startowałam w konkursie tanecznym ale niestety nie wygrałam tym razem :( ale próbuje dalej może w jesiennym mi się poszczesci ;)
moja praca:
Roztańczona Talita

Wyniki konkursów z magazynu TOPModel 5/2013:
Strój dla Tality:
5 nagród głownych: szkicownik do stylizacji dłoni i paznokci TOPModel otrzymują:
Maja Ostrowska
Aleksandra Erdmann
Weronika Wachowiak
Zuza Adamczyk
Basia Wochal

Wyróżnienia: prezentacja prac na łamach wydania TOPModel 6/2013...
Aleksandra Kita
Emilia Kolarczyk
Klaudia Jóźwiak
Dominika Kraska
Jolanta Hajduk
Maryla Chrostek
Ida Łebek
Oliwia Gembalczyk
Gabriela Marszałek
Karolina Zdunek
Monika Maruszczyk

Łamigłowka - Telefon dla TOPModelki
Etui na komórkę otrzymują:

Zuzia Parczewska (Biała Podlaska)
Magdalena Kuczkowicz (Podwilk)
Julia Leniartek (Brzeźnica)
Zuzanna Kocąka (Grodzisk Wlkp.)
Angelika Szukała (Chudów)
Aleksandra Jaromin (Mikołów)
Katarzyna Zajączkowska (Złoty Stok)
Klaudia Suty (Kalisz Pomorski)
Joanna Łukasik (Kraków)
Kinga Kotas (Ruda Śląska)

Wszystkim nagrodzonym i wyróżnionym serdecznie gratulujemy!!!

to na tyle miłego czytania ;)

1 komentarz: