sobota, 10 sierpnia 2013

Początek z naszą przygodą projektowania ...

Hej ! Dzisiaj opowiemy wam jak to się stało że zaczęłyśmy projektować . Pierwsza z nas która się dowiedziała o T-M była Agata . 
Agata: wszystko się zaczęło gdy byłam u mojej koleżanki na urodzinach. Dostała ona szkicownik Top-model pocket od swojej koleżanki. Od razu mi się spodobał i  poszłam sobie  go kupić rysowałam, rysowałam i miałam go zarysowane potem kupiłam kolejne pockety i w sumie mam ich chyba ze 3 potem zobaczyłam że jest gazeta t-m i grałam w każdych konkursach od 1 numeru ale  nie wygrałam ;( . Zalogowałam się na stronę na którą do dziś dodaje i w sumie projektuję 3 lata. W sumie wygrałam już 2 konkursy internetowe t-m a teraz walcze o następne xd.  
a oto mój pierwszy szicownik oj kiedy to było... niestety nie mogłam zrobić zdjęcia bo nie mam mnie w domu dlatego z sciagnelam z grafiki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz