sobota, 31 sierpnia 2013

Ale sie ciesze!

Hej wróciłam już do domu miało mnie nie byc troche dłużej ale zadzwonili ze szkoly ze jest próba apelu ☹. Po próbie weszłam na fejsa i patrze ze są wyniku konkursu na syrenkę i  jest moja!
zobaczyłam też że wygrała issani odrazu do niej wysłałam smsa i cieszyłysmy sie obie XD

A oto zwyciezcy


Kategoria od 12 lat
Oliwia Krokowska
Paulina Delęga
Dominika Horn
Elizabeth Nguyen
Karolina Bomba
Magda Czoik
Martyna Dominiak
Ola Czernow
Oliwia Gołębiowska
Oliwia Szlufik
Patrycja Kania
Zuzanna Adamczyk
Zuzanna Salosz
Agata Brzoskowska
Ala Kamińska
Karolina Pawlisz
Kategoria do 11 lat
Jagoda Kasprzyk
Anita Pawelczyk
Daria Światowa
Faustyna Jasek
Julia Biały
Karolina Żurek
Paula Kopka
Wiktoria Łaszczewska
Anna Wójcik
Kalina Gronczyńska


i jeszcze dodali  cos nowego
Specjalne wyróżnienia
Ala Kamińska lat 6 (zestaw kreatywny My Style Princess)
Filip Gackowski lat 6 (szkicownik Monster Cars)
Zosia Rybarczyk lat 6 (zestaw kreatywny My Style Princess)
Adam Piątek lat 5 (szkicownik Monster Cars)



zdjecia możecie zobaczyc na facebooku https://www.facebook.com/settings?tab=privacy#!/photo.php?v=518618501552191&set=o.110975922272011&type=2&theater
powstała także blog top-model oto link  http://blog-top-modelki.blogspot.com/


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz