środa, 2 września 2015

Kolekcja Miejska Plaża

Hej
Na dzisiaj przygotowałam 5 strojów, które wymyśliłam na konkurs na stronie Ferosh . Miejska Plaża to przewodni temat tego konkursu. Ubrania miły być właśnie w sam raz na taką okazję. Postanowiłam zrobić coś luźnego zwiewnego, a jednocześnie kolorowego i przykuwającego uwagę, a każda ze stylizacji oczywiście w letnim i wakacyjnym klimacie. Przy okazji poćwiczyłam rysowanie sylwetek i z niektórych jestem już nawet zadowolona :) Do ich narysowania użyłam cienkiego długopisu, kredek Faber Castell Eco, promarkerów, trochę srebrnego żelowego długopisu i akwareli do tła.
Mam nadzieję, że kolekcja się spodoba i wprowadzi trochę jeszcze tego wakacyjnego klimatu :)
Teraz kiedy już wszystko wraca do rutyny posty będą jak zawsze 1 tygodniowo ;)





9 komentarzy:

  1. Świetna kolekcja :p Zapraszam do mnie na bloga ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać już prawdziwy potencjał na projektantkę mody *_* Tak trzymaj ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Po tobie spodziewałam się czegoś... Innego, wybacz :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie projekty bardzo mi się podobają, szczegółnie przedostatni :) Tak trzymaj! ;D Chciałabym spytać, czy polecasz kredki Lyra do Top Model i ogólnie, jakie są według Ciebie do TM najlepsze... Tylko nie Faber Castell, niestety nies tać mnie na nie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Myślę, że kredki Lyra dobrze by się nadawały do TopModel, chociaż mi się niestety niektóre trochę łamią, ale może trafiłam na jakieś felerne pudełko. Ogólnie sa bardzo miękkie i przyjemnie się nimi rysuje. Z Faber Castell jest też taka szkolna wersja Eco, która kosztuje podobnie jak Lyra, a rysują naprawdę dobrze.

      Usuń
  5. Prześliczne prace! Naprawdę podziwiam Twój talent :D Chyba najbardziej spodobała mi się druga i trzecia kreacja :))

    Nominowałam Cię do LBA :) klik
    Pozdrawiam,
    Dagmara

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Cudowna i pełna kolorów kolekcja. Najbardziej podoba mi się trzecia praca (świetny kapelusz). :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zostałaś nominowana do LBA! julalou-bloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń