poniedziałek, 3 sierpnia 2015

Rysunki z lipca

Hej

Jest już początek sierpnia, wiec publikuje rysunki, które udało mi się narysować/namalować przez ostatni miesiąc. Z postami było słabo, przyznaje się w wakacje o wiele trudniej jest mi się zebrać. W ciągu roku szkolnego zdjęcia robiłam co każdą sobotę, a teraz jakieś wyjazdy, słabe oświetlenie. Mimo wszystko w sierpniu chce dodać o wiele więcej postów. Jakieś pomysły są, wiec nie będzie tak źle ;) Na szczęście rysowałam dość dużo i mam co pokazać w tym poście. Dlatego zapraszam do oglądania i koniecznie piszcie swoje opinii.
*Lalka rysowana na wzór Pullipów. Użyłam kredek Faber Castell polychromos, czarnego markera, białego i czarnego długopisu.
*Czerwone kalosze- wymyślona praca na profilowe na mojego instagrama, którego niedawno założyłam. Przy okazji zapraszam, dodaje tam róże zdjęcia i rysunki: >KLIK<
Technika tej pracy to akwarele z dodatkiem czarnego żelowego długopisu do konturów.
*Portret Le happy- uczę się jeszcze rysować portrety. W tym jeszcze proporcje poległy, ale dzięki ćwiczeniu idę w dobrym kierunku. Technika: taka sama jak w 1 rysunku.
*Will :D Tak, tak to z Witch, kiedyś rysowałam ich mnóstwo i ostatnio też spróbowałam. Technika: Długopis i kredki Bic i jeszcze jakieś zwykłe ołówkowe.
*Krajobraz malowany na dworzu. Średnio udany, ale ćwiczenia farbami się przydadzą. Technika to oczywiście farby plakatowe Astra. 
*Dwa czołgi- na życzenie mojego brata i kuzyna ;) Ok. ponad godzinę pracy. Fajnie mi się je rysowało, bo nie są aż tak skomplikowane. Kontury zaznaczone są długopisem a reszta malowana jest akwarelami.






Na wszystkie wiadomości komentarze itp. odpowiem najwcześniej w przyszły wtorek. Wyjeżdżam i prawdopodobnie nie będę miała internetu.

10 komentarzy:

  1. Laleczka i Will najlepsze. Zazdroszczę talentu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama rysuję, jednak ja bardziej jestem portreto-maniaczką. Rysowałam już Justina Biebera, Ariane Grande, przypadkowych ludzi znalezionych w internecie. Często porównywano mnie do Szanelli. Jestem zachwycona twoją wyobraźnią. Laleczka, hipsterka, jestem pod wrażeniem tego, jak łączysz kolory, jak dobrze sobie z tym radzisz! Gratuluję.

    Zapraszam do siebei, niedługo pierwsza notka z moimi rysunkami.
    http://talkactive-teenager.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne rysunki ! :D Sama lubię sobie też pomalować coś ciekawego ;)

    Zapraszam :) http://jabluszkooo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza praca podoba mi się najbardziej :). Ja dziś kupiłam Promarkery i już korci mnie je wypróbować!

    U mnie na blogu też nowy post wraz z rysunkiem,
    pozdrawiam!

    INKarnacje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Rysunki są genialne, jestem mega pod wrażeniem. Strasznie podoba mi się rysunek Lee Happy, choć widać że proporcje są trochę nie wyćwiczone, ale tak jak pisałaś, dasz radę :) Reszta, super.

    Znów zawitałam na bloggerze, także miło by było gdybyśmy komentowały sobie nawzajem posty :) Zaobserwowałam dopiero teraz, przepraszam :)
    http://zvzivart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Rysunki są genialne, jestem mega pod wrażeniem. Strasznie podoba mi się rysunek Lee Happy, choć widać że proporcje są trochę nie wyćwiczone, ale tak jak pisałaś, dasz radę :) Reszta, super.

    Znów zawitałam na bloggerze, także miło by było gdybyśmy komentowały sobie nawzajem posty :) Zaobserwowałam dopiero teraz, przepraszam :)
    http://zvzivart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jej! Jakie cudowne. Pierwsze mnie powaliło :D

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Czołgi podobają mi się chyba najbardziej, przyjemnie się na nie patrzy :) Kurczę, też mogłabym poćwiczyć malowanie farbami... Gdyby nie ten post, z pewnością bym o tym nawet nie pomyślała haha!
    malgranda-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Czolgi o.o jakie cudne. Chce je!! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham rysowac ale nie umiem :( zazdroszcze talentu. :( ♥
    http://domishh.blogspot.se/

    OdpowiedzUsuń