wtorek, 30 czerwca 2015

Jak spędzić kreatywnie wakacje?

Hej
Jak fajnie już napisać, że są już wakacje. Nadal zastanawiam się jak najlepiej je spędzić. Ćwiczyć rysunek, spędzać czas na dworze, fotografować, zwiedzać jakieś ciekawe miejsca, pisać posty czy spróbować jakiś nowych DIY? Wszystko to da się połączyć i nawet jeśli całe wakacje nigdzie nie wyjeżdżasz to mogą być one bardzo udane. Wymyśliłam kilka  propozycji kreatywnego spędzania czasu. Nie chodzi mi o rysowanie/malowanie itd. w pokoju tylko o....
 
 

Weź kilka kartek, kawałek twardego kartonu lub szkicownik, a do tego ołówek, może kilka podstawowych kolorów farb i wyrusz w świat :) Usiądź gdzieś na łące, koło drzewa i zacznij szkicować to co cię otacza, czyli wszystkie latem kolorowe krajobrazy. Mogą to  byś szybkie szkice ołówkiem, które poprawisz w domu według swojej wyobraźni lub od razu malowane na miejscu farbą czy kredkami. To bardzo dobre ćwiczenie i wychodzą bardzo efektowne ilustracje :)

 
 

Fajnym pomysłem na spędzenie wakacji jest też fotografia. Zabierając z sobą wszędzie aparat można zapisać wiele świetnych wspomnień, ale też z bardziej artystycznego punktu fotografując różne kompozycje, rośliny, architekturę lub może nawet zdjęcia z modelem :)?
W wakacje mamy dużo czasu żeby zająć się swoim pokojem. Różnorodne samorobne dodatki mogą dodać mu oryginalności i pozwolą nieco go odświeżyć. Na różnych stronach internetowych lub moim blogu znajdziecie różne DIY. W wakacje planuje też dodać kilka nowych, ale możecie też samemu pokombinować.

 Zwiedzając różne kraje lub nawet wychodząc na zwykły spacer można znaleźć różne ciekawe rzeczy. Ja np. kiedy spodoba mi się jakiś wzór na ubraniu, lub krój kogoś bluzki próbuje to przerysować i po jakimś czasie mój zeszyt jest zapełniony różnymi inspiracjami. A później łączac je mogę zrobić ciekawy projekt.



Na wieczory polecam grę idealną dla osób, które lubią rysować, ale niekoniecznie. Polega ona na wylosowaniu różnych pojęć z kart, rysowaniu ich i odgadywaniu. Trochę jak kalambury. Są różne poziomy trudności dla każdego :)

Życzę wszystkim udanych wakacji!
Jak podobał się post? :)

24 komentarze:

  1. Gdzie kupiłaś tę grę? *.*
    Na pewno wykorzystam DIY i rysowanie :D
    Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że skorzystasz :D Grę dostałam, ale myślę, że w jakiś sklepach z różnymi grami i zabawkami może być ;)

      Usuń
  2. Narysuj cos
    !!!
    POst bardzo fajnyyy

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się Twój blog, jego wygląd jest naprawdę przyjemny dla oka :) Co do posta, to ja dorzucam jeszcze szycie, bo nie samym rysowaniem i fotografią człowiek żyje haha!
    Widziałam wcześniejszy wpis, recenzję polychromosów, czuję się jak sroka kiedy widzę tak ogromne zestawy kredek (dlatego kupiłam Derwent Coloursoft 72) *,* Mogę zapytać gdzie kupiłaś zestaw 120 kolorów? :)

    malgranda-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D Szycie też może być czemu nie. Rok temu w wakacje uczyłam się właśnie szyć na maszynie, a teraz trzeba to podszkolić :) Kredki kupiłam w sklepie internetowym weloveart.pl , można tez kupić w sklepie w Warszawie.
      +Świetny blog.

      Usuń
    2. Fakt, zapimniałam o sklepach stacjonarnych haha! Dziękuję :)

      Usuń
  4. Fakt. To, ze nigdzie się nie wyjeżdża, wcale nie oznacza, że wakacje muszą być nudne. Świetne, kreatywne pomysły! I ładne foteczki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super notka na wakacje, zapraszam do siebie :) http://wuteveblogspot.blogspot.com/ <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny post, na pewno zrobie jakies diy ;)
    http://youngelo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawe pomysły! z fotografią będę związana całe wakacje, bo bez aparatu czuję się jak bez ręki. haha ;)
    krysiastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawe pomysły, szczególnie ta gra! Muszę ją sobie kupić, choć słyszę o niej pierwszy raz :D


    http://tuczarniamotyli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna gra.. jeszcze takiej nie widziałam :)
    Zapraszam na moje blogi: http://lubieszpinak4444.blogspot.com/
    http://mowimy-po-niemiecku.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Zamiast na komputerze siedzieć lepiej lecieć do parku rysować.;)

    http://malenkafotografia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Super post, na pewno wykorzystam :D

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne pomysły, uwielbiam DIY i rysowanie (w ogóle pięknie rysujesz ;)), a gry planszowe to absolutnie coś wspaniałego! lato zawsze warto spędzić kreatywnie :). pozdrawiam!

    http://inspiring-purple.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia! Propozycje bardzo trafne :)
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/07/1-inspirations.html
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad u mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne pomysły na spędzanie wakacji, ja na pewno troche pofotografuje :D
    http://luuvmy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne pomysły, na pewno niektóre z nich wykorzystam :). Pozdrawiam!

    + Obserwujemy?, jeśli tak, daj znać u mnie: lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. co do malowania to maluje gdziekolwiek jestem ;) ale ludzi ;) co do gier "nazwijmy je planszowymi" to osobiście uwielbiam "osadników narodziny imperium", ostatnio grałam w to ze znajomymi po jednej z sesji i ... naprawdę wciąga :)
    pozdrawiam,
    Vivi:)
    Vivienne Night Blog

    BLOG | INSTAGRAM | TWITTER | FACEBOOK | BLOGLOVIN'

    OdpowiedzUsuń
  17. Super post, na pewno niektóre pomysły wykorzystam, w wakacje.
    Śliczne zdjęcia ;**

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawy post, a zdjęcia po prostu mega *.* Podobają mi się bardzo i widać, że masz talent do fotografii. Pozdrawiam cieplutko
      http://sandrafotoblog.blogspot.com/

      Usuń