sobota, 6 czerwca 2015

W obiektywie

Hej
  Jest już tak ciepło, że naprawdę czuję już zbliżające się wielkimi krokami wakacje. Wszystko nabrało już soczystych kolorów, że aż prosi się, żeby zrobić zdjęcia. Biegałam dzisiaj w ogrodzie z aparatem trochę innym niż zawsze i po mimo, że niezbyt się na nim znam to z efektów jestem tym razem całkiem zadowolona,i coś czuję, że w wakacje takie zdjęciowe posty będą się często pojawiać. A teraz zapraszam do oglądania i koniecznie piszcie co sądzicie o zdjęciach, bo jestem bardzo ciekawa Waszej opinii :)



15 komentarzy:

  1. Niesamowite zdjęcia... Masz talent!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju, prawdziwa artystka z Ciebie :) Fotografia to naprawdę Twoja pasja i życzę Ci byś dalej rozwijała się w tym kierunku :)
    http://beloverblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie piekne , nie moge sie napatrzec ; o

    amiluna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Te kwiaty różowo-biało-czerowne są świetne !
    http://tattooed-brain.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. jako studentka architektury krajobrazu mowie tak :)
    Moze jak kiedys bede potrzebowala zdjec do katalogu, dam znac :)

    http://my-fit-style.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  6. Supe notki, super blog, wg masz nie tylko talent do zdjęć ale i do rysowania. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale mega zdjęcia! Masz do tego rękę :)
    Masz bardzo fajnego bloga, więc z chęcią obserwuję :)
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/06/half-up-half-down-bun.html
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad u mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia !
    Zwłaszcza pierwsze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne zdjęcia, wybrałaś super obiekty do fotografowania. Podoba mi się też ten efekt rozmycia za fotografowanym przedmiotem, ale to się pewnie jakoś ładnie nazywa, tylko to ja się zupełnie nie znam :P

    http://nevermind-factory.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne kadry,niewymuszone i zachowaniem wszystkich złotych i innych zasad ;) brawo. Też już czuję lato i choć pogoda za bardzo nas nie rozpieszcza raduje się właśnie kwiatami,zapachami,zielenią. Super. Pozdrawiam, Paula

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjne zdjęcia
    Trafiam na Twojego bloga już któryś raz i tak mnie przyciąga, że dołączę do obserwatorów. Mamy takie same pasje- ja również bardzo lubię rysować, a swoje prace wkładam do niebieskiej teczki z nadzieją, że kiedyś pojawią się na własnej stronce na facebooku, jednak brak mi odwagi by założyć i prowadzić ją sama.
    Pozdrawiam Cię serdecznie i wpadam na następnego posta.
    Helena

    OdpowiedzUsuń
  12. 9 i 12 zdjęcie totalnie mnie zauroczyło - uwielbiam takie delikatne zdjęcia i uwielbiam te kwiaty ;)
    Przepięknie uchwycone - mają swój urok i bajkowy klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdjęcia są bardzo piękne! Śliczna gra między bielą i kolorami! Przeszkadza mi tylko to, że czasem są źle "ucięte", np. nie widać do końca lista truskawki czy pąków kwiatów [zdjęcie nr 9]. Poza tym zdjęcia są naprawdę miłe dla oka! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne zdjęcia !! świetne kadrowanie ! oby tak dalej :*

    http://kicajkaka.blogspot.com/2015/06/cute-baby-my-sister.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń