sobota, 29 listopada 2014

Książki Modowe cz. I

 Hej
Znalazłam jakiś czas temu ciekawe książki w mojej pobliskiej bibliotece. Było ich dość dużo, ale postanowiłam wziąć na początek te dwie. Jak widzicie są o tematyce modowej. Książka po lewej jest o różnych projektantach, wskazówkach rysowania i o różnych technikach przyborach pracy. Po prawej jest to typowa książka historyczna, ale zawiera dużo zdjęć, wiec miło się ogląda i czyta :)
Zaczniemy dziś właśnie od tej, a w przyszłym tygodniu pokaże, Wam drugą.
 
 
"Żony Modne"
Anna Sieradzka
 
Jak napisane na okładce książka przedstawia tylko modę kobiecą. Od starożytności do współczesności.
 
Książka podzielona jest na takie małe rozdziały np. 1 rozdział "Klejnoty sumeryjskiej królowej"

 
Najpierw jest trochę opisu danej mody, a na następnych stronach jest cześć tego zobrazowana. 
 
Poniżej kilka stron z tej książki, zapraszam do oglądania :)






 
Jak widzicie jest dużo zdjęć, wiec każdy rozdział jest krótki. Są w nim opisane najważniejsze informacje, dlatego dobrze się czyta. Ja nie lubię czytac żadnych historycznych książek, a ta akurat nawet przypadła mi do gustu :)
 
A co Wy o niej myślicie?

3 komentarze:

  1. Mam tę pierwszą, jest ekstra :]

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta pierwsza książka zaciekawiła mnie i myślę, że będę musiała ją znaleźć ^^
    Dziękuje za komentarz u mnie :*
    Masz świetny blog <3

    lisaandnel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie bym ją przeczytała.
    Obs? Napisz u mnie.
    http://alia-natalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń