sobota, 19 lipca 2014

Obóz projektantów mody

Hej
Tydzień temu wróciłam z obozu Projektantów Mody. Cieszę się, że tam byłam bo nauczyłam się tego co chciałam od kilku lat, a nie mogłam się za to zabrać ,czyli szycia, wykroju i tego typu rzeczy, oraz poznałam wiele ciekawych ludzi, aż trudno było się z nimi rozstać. Była w nich min.  mairim505 z naszego top model. Przed wyjazdem okazało się, ze ona tez jedzie do tego samego ośrodka. Nawet pokoje miałyśmy obok siebie, wiec co wieczór gadałyśmy na balkonie :).

Mam kilka zdjęć kreacji dziewczyn podczas pierwszego zadania. Chodziło w nim aby przerobić gotowe rzeczy w inny strój. Jak widać niektóre balowe, niektóre bardziej zabawne.
Na następnych zdjęciach jest pokaz mody na Krupówkach.
Codziennie były wieczorem jakieś atrakcje: koncerty zespołów, karaoke, dyskoteki itp.

A teraz moje uszyte stroje
1. Przerobiony z jeansów i koszuli



2. Uszyty od podstaw. Miał być zrobiony na wzór tego projektu klik , ale nie wycięłam tych trójkątów


Takie cos przy bluzce z boku to specjalnie wycięty i obszyty ozdobnik, ale tutaj akurat źle to podwinęłam :/
A ostatnia rzecz która zdążyłam zrobić to taka spódnica, niestety troch za bardzo prześwituje, wiec dodaje na razie tak


 
Uczyliśmy się także rysować sylwetki, ale jak na razie mam z tym problem xd
Jak myślałam muszę zacząć rysować swoje postaci, ale top model i tak będę rysować bo bez tego się nie obejdę :3
 
 

To chyba o wszystkim napisałam :) Spróbuje nadrobić zaległości na blogu i jak widzicie zmieniłam tło, ale jeszcze nad nim popracuje i nad całą resztą :)






3 komentarze: