piątek, 29 listopada 2013

Pierwsze znaki zimy

Hej
Znowu pisze do was dopiero w piątek bo jednak mało czasu mam w inne dni. Jak u was z pogodą bo u mnie od poniedziałku zaczął sypać śnieg. Trochę napadało ale już niestety stopniał i zrobiła się straszna plucha..  juz czuje święta xd jestem ciekawa czy tez będą białe. Wczoraj na godzinie wychowawczej losowaliśmy kartki z nazwiskami osób którym będziemy robic prezenty mikołajkowe bo to juz za tydzień :D nie jestem specjalnie zadowolona ale jakos tam ujdzie xd
 
kilka widoczków
 


:D


 
ta... a to podczas dzisiejszego powrotu ze szkoły, nie chcecie wiedzieć jak wyglądały moje buty xd
 

ok dzisiaj to na tyle niedługo pojawi sie na blogu tm szkoła rysowani sandałów :) 
szczerze mówiąc myślałam, że mam więcej tych zdjęć xd
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz