piątek, 22 listopada 2013

Konkurs Top-Model -Gwiazda estrady

Hej
Wczoraj na stronce top-model ogłosili nowy konkurs, gwiazda estrady.
A to zadanie konkursowe, co przesłać i nagrody:

Konkurs na gwiazdę estrady TOPModel

Listopad się kończy, za oknem szaro i buro, ale my nie dajemy się jesiennej nudzie! Ogłaszamy nowy konkurs na strój dla gwiazdy estrady w stylu TOPModel!



Zaprojektuj ekstrawagancką stylizację dla wybranej TOPModelki, swój projekt zeskanuj lub zrób mu zdjęcie i wyślij do nas mailem na plus-z@plus-z.pl. W treści maila podaj swoje imię, nazwisko i wiek. Do pracy dołącz oświadczenie podpisane przez rodzica lub opiekuna, prace bez oświadczenia nie będą brane pod uwagę!.

Dla autorów 12 najlepszych projektów mamy super nagrody:
extra koszulki TOPModel!


Przewidujemy także wyróżnienia-niespodzianki TOPModel :)

<

Data zakończenia zbierania prac: 2013-12-09

Nagrody

12 nagród głównych

12 nagród głównych koszulka TOPModel w wybranym wzorze i rozmiarze (128,140,152,164 cm) Dostępne kolory i rozmiary znajdziecie tutaj
 
 
 
 
 
Ja tym razem nie wezme, niezabardzo bym chciała taka bluzke.
Ktoś z was bierze udział?

2 komentarze:

  1. Ja biorę bo moja młodsza siostra by taką chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja Aśkaa Z TM :) Ja biorę udział wiem że nie wygram wieć w wyróżnieniu niespo może mi sie uda a jakbym wygrała to chce tunike albo nocna :D

    OdpowiedzUsuń