niedziela, 24 stycznia 2016

Kwiaty z bibuły II

 Hej

W poprzednim poście pokazywałam moje zakładki na Dzień Babci i Dziadka. Ciągle myślałam co by tu jeszcze im dać i w ostatniej chwili pomyślałam o kwiatach z bibuły. Nie więdną, są bardzo kolorowe i oryginalne na prezent. Tak więc, zabrałam się do pracy. W sobotę miałam dać upominki, więc w piątek wieczorem zabrałam się do pracy. Od 19 do 23 godziny, wycinałam, mierzyłam i sklejałam , Wybrałam trochę trudniejsze wzory niż poprzednio, ale myślę, że było warto :) Na koniec moje zakładki przewiązałam wstążką i włożyłam w nie kwiaty. 
Jeśli chcecie też spróbować swoich sił to zapraszam do mojego postu z tutorialem: Klik
Niedługo będę robić nowe, więc piszcie jaki kwiat chcielibyście zobaczyć :)
A teraz zostawiam Was z moimi piątkowymi kwiatami.

Cykoria podróżnik (zmieniłam kolory)



Hortensja












7 komentarzy:

  1. Fajny pomysł na dodatek do prezentu. Przynajmniej mamy gwarancje, że nie zwiędną :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kwiatki, też kiedyś takie robiłam, ale Twoje są zdecydowanie ładniejsze.

    http://tuczarniamotyli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczne kwiaty i przecudne zakladki

    Amiluna-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne kwiaty. ♥ Szczególnie hortensja, żonkile i te białe (?)(nie pamiętam nazwy) wyglądają jak żywe!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale śliczne i pomysłowe *w*

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł na prezent dla dziadków. Na pewno się im podobało. Bardzo pomysłowe :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale piękne! *.*


    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń